Lyckan sprids

Vet ni vad?

Eftersom det finns så många som är ensamma där ute är det ganska själviskt att vara ensam själv.

och inte istället vara tillsammans så ingen blir ensam! Det snällaste av dom snällaste talar och jag önskar er alla the best <3

Även fast en glimt av svartsjuka över egentligen ingenting så slog det mig, Att jag bryr mig och och tycker om borde inte vara någonting att gå runt att ha en konstig mage av Det är Känslor och dom styr jag inte över.. Vem har sagt att hon skulle betyda mer , att hon skulle kunna breaka mig.. Ingen än dumt att hänga upp sig på. Istället så tänker jag nu vilken tur du har som får dom lyckoönskningarna av mig! Vem du nu en skulle kunna vara..

Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0