Kaniner och Karlstad

Ja ni det smyger sig sakta men säkert på, närmare dagen D !
Min polett har kanske inte riktigt ramlat på plats men förhoppningsvis blir jag inte överrumplad när jag väl inser!

Dagen till ära har jag spänderat i Karlstad hälsat på Syster innan jag far och varit med när hon skrev kontrakt på sin nya lägenhet som hon köpt! Måste säga att den var mysig men jag skulle ju inte vilja bostätta mej utanför karlstad men ja alla är ju inte jag! Jag gillar Orrholmen och hittils har jag inte stött på nått bättre ställen för mina barn att växa upp(dom jag inte kommer få) haha..

vet inte men det där kanske inte var så vidare roligt!!
Men nått som är roligt är nått nytt jag har kommit pånärJohanna säger (eller ja när någon säger) Nära men det skjuter ingen hare - tillägg från mej = nej men det dödade några kaniner !! vi skratta varje gång (förstår om ni inte gör det)

i morgon väntar the last week!


yes yes hare bra

Den enda Jag Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0