ja du!

har lite break just nu är inne i ett projekt, ett super fint minne och någon kommer börja gråta när den kommer i denns händer, för det är så vi är lika som bär men olika som skitsamma hitta inge ord för det! tårar kommer i allafall förmodligen komma. Det kan jag nästan garantera, lyckliga tårar över en vänskap som aldrig kommer dö..

Sånt gillar jag lycka. Så det så!

Hemkommen från mockfjärd Lola mys och skönt att inte befinna sig i Mora här står tiden stilla och samma minnen samma tankar snurrar runt runt.. och Samma väntan !

Men jag tror att denna vänskap dock är någon som kommer dö.. Även fast jag säkerligen kommer stå framför dej en dag och bara öppna mej till djupet kommer du vända för jag tror att du är sån, fast jag hoppas inte, jag tror du redan har lagt mej i ett fack..  och kommer inte ge mej en andra chans !  För hittils har du bara varit tvär. istället för att hata någon för ens brister kan man väl älska någon för ens egenskaper?! eller?!

Skit samma tiden har sin gång och tiden har inte kommit långt så..

Pernilla

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag fattar inte, är det tommy eller tim du Fortfarande trånar efter och tänker på???

2008-10-09 @ 22:01:25
Postat av: Pernilla svarar

Nej det är ingen av dom !

2008-10-09 @ 23:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0