Ironin flödar på gamla dra

Blä för att jag smälter som smör i skolsken av dej,
blä för alla terror sms jag har fått( inte Freddas han klassas nog som vän till syster så)
men alltså blää för dom andra,
blä för mej själv att jag lämnar ut mitt nr till dagen efter ovärda människor.

men mest blä för att du är snygg, det kosntiga är att jag tyckte verkligen inte det först men nånstanns på vägen så blää..

Sen är det fett nice med brännskador, dom gör ont och jag har ångest!

Men det som är mest blää över allt annat är att jag trvis i min misär av okärlek,brännskador, pengalöshet och att jag ska köra hem till dalarna idag...

Gå och hänger er, spakra på dom som ligger och ett skott i pannan på Anders (inte Kuppa) !

Yeah Yeah

Pernilla


Kommentarer
Postat av: jenny

hahha härligt att höra att du trivs i din misär:) så tänker jag ibland när jag ser uteliggarna i parken i solskenet på en bädd av löv med en flaska koskenkorva de dregglar lite men ler. det ser jävligt nöjda ut, i det ögonblicket var ni lika. ni trivs i misären. synd att du inte kan komma ihelgen.

2008-10-06 @ 16:44:33
URL: http://jennyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0