I'm sending you a signal tonight

Everytime I think of you
I always catch my breath
And I'm standing here
And you're miles away
And I'm wondering why I left?!

Hej, dagen har varit en blanding av det mesta , jag är gladder måste jag dock säga men visa mörkare stunder men
- utan motgång kommer inga framgångar och dessutom så uppskattar man dom inte på samma sätt om allt är serverat på silver fat , nu vet jag dock att några där ute tycker att jag har vissa saker severade på silver fat men ni har fel!

Fredagen har spenderas med mamma och en sväng till Maxi med marit bara för sällskapet skull ! sen såg jag idol eftersnack och hoppades på sågningar från catrin men icke sa nike.. Bajs jag tycker om hennes bittra sida eller vad man ska kalla den.. Klackspark och lite skratt så går hon hem (iallafall hos mej)!! 

Annars då?- finns inte så mycket annat!

Pernilla 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0