I en annan tid

Gud vad jag saknar det, hästarna livet som man en gång levde med fokus på någonting aktivt och fruktansvärt roligt!
Inte så att jag hatar mitt liv just nu för det ärprecis som det ska vara och känna att jag är fokus lite i mitt eget liv

Jag drömmer mej endå tillbaka, långa konditionspass på ryggen, hårda hoppträningar, fruktansvärda dressyr träningar! Pigalles jävliga sidor då vi verkligen inte kom överens och jag kastade in han i boxen och gick hem funderade och kom tillbaka, alla gånger när han och silver tårkat mina tårar . !

Hästarna var verkligen mitt liv så mycket annat jag kunde ha gjort men vet ni jag ångrar inte en sekund av tiden med dom önskar att jag hade ängnat mera bara !
Julius bäbis saknar jag också jävliga hingst som endå varvärldens snällaste och levde livet med dom flesta men som följde mej för det mesta som ett lamm :)
Maskot min första ponnie som jag vid 6 års ålder red in själv barbacka och hade låånga kapplöpningsgalopper ute i skogen med !
Jag Saknar det och vill vara 13 år igen och komma 2 a i Dalamästerskapet hoppning eller 16 och rida lag Sm i fälttävlan med världen underbaraste vänner :) eller 18 och göra sista året mera intensivt och fokuserad med världens bästa Pigalle :)

Sen har jag haft många roliga stunder med stor Nortis 180cm i manken.. När jag började med han så gjorde han allt för att jag skulle ligga på backen ! ! Nu hoppar Anna han när jag drar och jag hoppas han sköter sig annars kommer jag hem och ger han en lektion i uppförade i :P

Men somrotad häst tjej somkommer jag komma tillbaka var så säker :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0