Hej hopp

Vet inte riktigt vad det är för dag i dag sitter och småflinar över det mesta och är allmänt nöjd! F har precis lämnat mej själv här i sängen vid datorn och det är skönt.. ! Ska vara på mej i ansiktet ibland undar jag om jag inte är lite allergisk mot han endå.. 

Annars då promenix i morse stötte på Helena hon är bra hon.. Träna nästa vecka det är också bra :) 
Pratade med Världes bästate bästaste Lollo igår <3 hon är pepp som fan nu och jag vet att vi klarar detta tillsammans :) 

Ja Götet i morgon då lite utbildning sitter kanske aldrig fel! Pengar Pengar resulterar det i om jag använder mej av det jag lär mej så :) 


Malta känns som far far away visst funderar jag och tänker tillbaka på tiden minnerna och så men allt börjas suddas ut och nya saker händer i livet ! nya människor och nya känslor som gör att den tiden känns som endast minnen. Men jag saknar landet och värmen så ! Vi får se !

Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0