Hårda ord om män

Har inte så mycket att säga egentligen, en good dag.. jävligt seg dock massa energi som ska ta vägen nånstanns .. svårt svårt.. Alla ni som känner mej vet att jag kan mina energi stunder.. Stora som små.. I morgon då? Nån som har förslag?! jobbigt att vara poor .. annars hade en shopping tur till Falun /borlänge lager 170 och så vidare varit galet roligt! Men nej.. Ska väl fördjupa mej lite i arbete och sen ta promenixar.. Johanna vill simma (jag med!) men efter Karlstads bus så är jag lite skadad med sår vet inte om det lämpar sig så bra .. ska checka vattentäta plåster !

Hare folket kan bjuda på lite fina ord också :D

"vad har män och moln gemensamt? - När dom dustar blir det en bra dag "

"vad säger en man som sitter i vattent till midjan?- Det här är över mitt förstånd"

""varför finns män överhuvudtaget? - För att vibratorn inte kan klippa gräsmattan "

Ha en görrr bra kväll folket

//Pernilla



"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0