Gårdagens äventyr

Behöver jag berätta att gårdagen var helt crazy, jag vet inte exakt hur det blev som det blev , men den ena leder till det andra som leder till det tredje !

Vi var i allafall på Nöjes i Kalstad pratade med folk, drack öl , drinkar och lite vatten in i mellan, jag kan inte påstå att vi var däng fulla men inte heller att vi var i ett normalt tillstånd. Vi träffade människor som man egentligen inte vill träffa torpeder men eftersom vi har en sån otrolig charm så hamnade vi i en vänskaplig nivå med dessa gubbar, visst var det skoj och lite galet ! Sen hände massa annat som jag tror jag för en gångskull håller inom mej! :P I allafall drog vi vidare inne på klubben och träffade två lite yngre killar som lyckades lura med oss till Kronoparken?! där man inte ska hänga har jag förstått, men vi överlevde men lite spår har det satt våran galna kv¨äll... Inte så att vi försatte oss i nån farlig situation, men det känns endå så här i efterhand att vi måste nog börja hålla ihop lite bättre och inte låtas oss dras med av det roliga för stunden hela tiden.. För det kommer nog bli vårat fall annars..

 

Sen
blir jag glad för att se dej glad men ledsen att jag inte kan vara en del av din glädje!  wish you the best K :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0