Friiidag

Hej Hopp ikväll är det Party ala halloween hemma hos mig :) ska bli mycket skoj blir lilla eller wasa sen sista gången om vi inte får för oss att gå ut i morgon och vara bakis på söndag resdag.. Så himmla laddad för fest och att resa ..Galet nu flyttar jag massa mil hemifrån första gången och väljer att ta ett annat land :) Det blir nog GREAT hoppas jag!

Tänka sig ååaahhh.. 

JAg packar för fullt pch dom 55kg som lät som såå mycket börjar sakta krympa och jag undrar om jag verkligen får med mig allt .. tror det är på håret ..!
Sigge väkte mig i morse den ursligen skickade sms 09.00 sen dess har jag inte kunnat somna om !

Men men .. ska endå in och handla med pannsi snart sen blir det att kladda på sig vit hundfärg så jag bli en Pongo och Pannsi ska vara häxan curela devil.. ?! stavning!

Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0