Centrum

Som sagt det där hoppet sviker mig aldrig, och ibland behöver man inte vänta så länge på svar :)
Som planerat kommer vi segla i luften som farfar säger ( andra ord = flyga) inom den närmaste tiden mot nya äventyr och upptäckter, ska utforska gator, hus och andra värda saker.
Lovat mig själv att berhärska mig lite bland karlarna också inte minst för andra hjärtans skull ! Och inte lämna varandra ! Sen har jag lovat Pappa att jag inte ska ge bort mitt pass till någon? - Jag vet inte men min pappa verkar tror att jag är helt hjärndöd och har nada hjärnceller?!
Mamma håller på att låsa in mig eller nått och räds av att klippa navelsträngen som hon kallar det - Vi har ju gjort så mycket genom åren, tro om hon saknar hästarna ?!

Katten min spyr och mamma säger att det är en protest !

Som sagt jag är universum och allting kretsar kring MIG :)

Sen är jag jävligt pepp och den bittra Pernilla som ibland dyker upp lämnade jag för ett tag sen, nåde den som lurar upp mitt andra jag igen!

Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0