Maltis

Framme i Malta nu då , trivs som fisken i vattnet och det är ju ganska bra eftersom vi befinner oss på en lite ö lix :p Jobbet är väl chill måste bara finna argumenten och så att jag lyckas övertala lite folk att få billigare telefoni ! Johanna lyckades sälja iväg en igår och jag var den sista med att lyckas men fick in en i morse så nu är självförtroendet lite bättre och man börjar känna sig lite tryggare så om några dagar ska man nog vara inne i det! 

Flyttar idag till våran lägenhet som ligger nära jobbet = skönt lite längre från PV (partygatan) men känns mest värt att vara nära jobbet ! Jag kommer få en fin fint rum med eget badrum :)


Ja hoppas alla ha det bra där hemma i kalla sverige (här är det mellan20-25 grader)
ciao
Pernilla

Kommentarer
Postat av: theres

2008-11-05 @ 19:21:19
URL: http://theresakesson,blogg.se
Postat av: theres

Ja det var riktigt roligt att träffa henne, önska mig vadå? :O

2008-11-05 @ 19:22:02
URL: http://theresakesson,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0