Vänskap??!!

FASEN Att du endå betyrde så mycket, fattar inte varför jag är så dum och låter dej komma och gå.. fattar inte varför jag tror att du är min vän när du egentligen bara är .. Ja det är ju frågan !
För några veckor sen skrev du att jag var en bra vän och du inte ville mista mej??
Idiot du måste anntigen ha nån störning eller så handlar allt bara om ditt välbefinnade??

egentligen borde jag frysa dej ute när du kommer på att jag finns!

Du vet förhållanden kommer och går men vännerna är dom man vänder sig till vid motgångar men om du vänder dom ryggen så finns dom inte där sen!

jag vet du läser förmodligen inte min blogg men skulle du mot förmordan göra det så !!

Det är inte hur du uppfattar saker och ting som alltid är det rätta,inte heller hur du uppfattar saker är dom som räknas  utan det är människan som du gör det mot  mina ( i det här läget) känslor hur den ser på sakerna ! Sen om du bryr dej eller inte är en annan femma!


OJa jag försöker verkligen leva som jag lär ! Men hörrni vänner är det jag som aldrig hör av mej ? jag som bara försvinner?? Onej! (Okej Jenny och Lola jag är en urslig på er men annars !! ) O Nej! när detb gäller dej? !

Tycker du det så berätta det !

Pernilla

P.s jag är inte i mot er ! D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0