Torsdags bestyr

Idag har jag gjort sista delen på Alkoholkursen och usch vad nervös jag var inför provet som visade sig vara ganska lätt om man bara kunde sakerna :) 29 av 30 p och = Kursen avklarad ! Grattis till mej som nu får vara serveringsansvarig !

Sen hoppade jag snabbt på bussen och åkte hem bytte om och åkte in för att Hoppa Nortis första gången på 6 veckor :) Lite ovant att hoppa och när han drog på en tvärnit 5 meter innan ett "jätte läskigt" hinder gled jag av lite smidigt hamnade på fötterna och stog där som ett annat fån .. Koncentration kanske inte skulle skada ? .. Sen gick han i allafall hyfsat men så ropar fia att nått är fel? :s Han trampade lix över för mycket med bakbenen.. Fan alltid nått, men han gick så himmla bra och på ryggen kände man ingenting därimot såg jag att han gick inte normalt från backen ! Kan vara så att han fick lite trääningsvärk bara .. peppar peppar !

Sen hem och chillade en stund tänkte bara chilla tills jag hoppade in i duschen och fick för mej att ta en promenix efter på 4-5 km och sen såg jag slutet på sexy dirty money ?! stavningen kanske inte är 100 men orkar inte kolla om den stämmer för nu ska jag sova !

I morgon väntar jobb och på lördag = Inge falukalas för mej, men vad fan massa fulla snorungar bara endå..

Ting Ting

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0