Städa !

effektiva Pernilla idag kan man säga :) Städar inför Lördagen och nu är det fint på altan :) Vet dock inte hur jag ska få plats med alla vännerna men allt löser sig !

Annars har jag suttit här och kollat runt läst lite bloggar och så.. Vissa mer intressanta än andra fattar inte hur vissa kan vara så intressanta dock? Varför kommer inte jag på nått sådär super bra att skriva om?

Sen då var in en sväng på bild dagboken.. Hittade oväntade människor med oväntade utseende- Men jag mår bra endå känns skönt när folk man tyckte om går ner sig usch vad hemskt det där låter men ja det gör det verkligen. Jobbigare är nån folk man tycker om går ner sig men än så länge håller mina tycka om vänner snygg stilen!

Ikväll blir det hoppning på klubben och nästa vecka får jag förhoppningsvis hopppa Nortis igen och slippa ridskole hästarna för det är inte så där vidare skoj om jag ska vara helt ärlig! Så peppar Nortis nu, ska ta en tur i skogen med han i morgon eller ja det blir nog runt travbanan nått varv han ska nog inte gå i västa terrängen just nu .. massa häst prat bla bla!

Nu tror jag att ett sms ramla in på mobilen ska springa ner och kolla

Och just det comviq annvändare igen nu :)

Ting Ting


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0