Skit dag

Varför finns du i mitt liv ? Vad har du för mening egentligen ? är du likt en djävlusk gestaltning som måste finnas i varje människas liv eller?

Ibland är det bara så himmla idiotiskt allting och frågan hur mår du kommer inte ge er några svar för just då känns det som bara den som ställde allt fel kommer kunna ställa allt rätt och den chansen är ju minimal lika med 0 till och med kanske. och ställs frågan Hur mår du så kommer det endå bara sägas bra !
Fast det är ju bara jag själv som väljer hur jag vill må eller? Egentligen är det ju mitt fel själv det var ju endå jag som lät det ske med mej eller? Jag är inget offer för världen jag är bara en medspelare och då får jag lida när min självrespekt är så dålig att jag inte förstår vad jag ger mej in på och kastar mej till djävulens klor .

Har ni tänkt på det har ni tänkt på svaret ni kan få när ni ställer frågan "hur mår du"?

Jag hade en killkompis som under en tid i mitt liv var ganska viktig . Han ställde frågan ibland och jag svarade verkligen precis som sanningen var.. för några veckor sen frågade han Hur mår du och när jag sa skit fick jag bara ett slag i anstiktet ställ inte frågan om ni vill höra sanningen för ibland är det inte bara "bra"

Jag tycker det är ganska dåligt som människa att verka vara intresserad av hur nån mår och sen när den människan mår dåligt så vänder den människan .. Dessutom är denna människan en översittare som tror att han är mycket bättre än alla andra men tyvärr du har också brister !

Pernilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0