Mora - Stockhol tur och retur

God morgon världen eller ja Sverige. Sitter och gryr jobbigt jag att var as rädd för att försova mej och vaknade 05.00! :s Kommer vara pigg när jag sätter mej på tåget och sen då? Hela dagen kommer vara Seeeg ! Vi som ska hålla igång ända in på nästa småtimmar alltså typ till 2-3-4 i morgon på morgonen Snark Snark!

Eftersom penga flödet just nu är lite segt blir det inte heller nån stor shopping frågan är om det blir nån shopping alls, jag funderar dock på om jag inte ska köpa den där älskade rosa sjalen Mys .. Slarvade ju bort det gammla tror jag vet var jag kan hitta den också :)

Annars så vill jag som sagt ha uppdatering från sthlms väder men ser det snart själv om några timmar hoppas på fin väder men var jag har läst mej till ska det vara rätt så dåligt ! aja solen skiner i allafall vart än jag och Hanni går tycker jag!

Föresten satt vi och funderade över varför inte vi har nå boyfriend och kom fram till att vi är så starka människor !

Nog om allt Huvudstaden nästa

Kram
Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0