Mix megapol

Det skönaste med att vara jag är just att vara jag tror jag !
Finns ingen logik här inte det kan tydligt konstaterat :)

Idag har jag varit sådär riktigt osjälvisk
och förhoppningsvis så gillar mixmegapol mina vänskapliga tankar
om inte så Fine by me !

Annars har dagen i säg varit ganska rastlös
Går och gruvar mej och kan inte slappna av,
snart så? Gud hjälp mej ! ?
Det ska gå vägen Måste Måste
Jag fixar det här eller hur?
Kryddan på moset hade dessutom varit Mix megapol
med mina osjälviska önskningar :)

Allt för mej ..
Dagens krydda på moset va att jag och zara hade folk som spionerade på oss när vi spelade Betapet !
Mahaaa

Pernilla

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: california är också nice: D

2008-05-28 @ 22:50:24
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: jenny

hej kissepullpillan.

vad gör du nudå?

2008-05-29 @ 13:25:35
URL: http://jennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0