Jag kan inte sova :S

UTSEENDE:
Längd: 165cm
Mest nöjd med: hum..håret, ögonen
Minst nöjd med: fettet kanske ?!
Hårfärg: Mörkbrunt/svart
Ögonfärg: blåa

SKOLA:
Poäng: i 9an 210 Gymnasiet ska vi inte tala om
Skolkat antal ggr: ehh.. ja det är en fruktansvärt massa gånger
Favoritämne: religion helt klart
Hatämne: Engelska inte för att jag inte tycker om det så men i skolan var det skit!
Bästa lärare: Var nog Lennart från grundskolan i Matte han var bra och så Ulla kontaktläraren från gundskolan :)
Sämsta läraren: Engelska läraren i gymnasiet !
Favoritmaträtt i skolan: Fisk rätten vi fick ett tag mums !
Drömyrke: Ja du det vet jag inte fast jag har averkat både grund och gymnasiet :S

FAMILJ:
Antalet i familjen: 5 med syster erina blir vi 6 och med alla djuren blir vi 13st..
Bästa föräldern: Vet inte men mamma förstår bäst men pappa ställer ofta upp i krislägen!
Bästa syskonet: öö vilken fråga !


RELATIONER:
Bästa kompisen: Marit, Johanna & Frisse (katten)<3
Civilstånd: Singel
Bästa förhållandet: Finns inget bra..
Bästa kyssen: Den var bra
Kär i: humm..


Bara 1 timme kvar nu :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0