Jag Hatar Att Jag Älskar Dej

Jag önskar verkligen att du ville att jag skulle ha en speciell plats i ditt liv, nej om jag ska vara helt ärlig så önskar jag att du ville att jag skulle ha den plasten i ditt liv som var bland dom viktigaste, jag vet att det inte är så därför hatar jag att älska dej, därför önskar jag ibland att du vore död, hur själviskt är inte det? Säger ganska mycket om varför du kanske inte vill ha mej i ditt liv. Inte på någon sätt. Men jag önskar endå att du en dag ska ändra dej.

Svara inte när jag ringer!
Prata inte med mej när du ser mej!
Var aldrig nära mej igen!

Ibland undrar jag verkligen varför mitt hjärta är så jävla idiotisk att den klamrar sig fast!
och föröver massa idiotiska tankar till min hjärna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0