Ingen Ponny mer!

Idag skriver vi äntligen kontraktet med ponnie Pigalle.. Visst saknar jag han ibland men nån annan häst kan ju ge det istället, Pigge är en Tävlingsponny som har flera år kvar, Hoppas Emma ger sig ut på nån fälttävlan bara så han får göra det han mest älskar :)

Bye Bye Ponnie Plutt!

Kvar har jag dock min gammla get Silver som fyllde 25 år igår :) Frågan är bara hur länge han varndrar kvar på jorden?!
Fick veta igår att han tydligen inte har ridits nått i vintras :/ Inte så jäkla bra eftersom hans bakben är lite halv taskiga nu  .. fast det har jag kanske redan sagt. bästa ponnie get !

Red Hubbe en sväng igår, han var tröttis i värmen så det belv en kort tur ! 

Sen var det hoppträning och Nortis är inte helt hundra igen ! så jag tog en ridskole häst Wotan, Var helt okej, skit bra träning att hoppa massa olika !

Sen red Fia Nortis och han såg fräsch ut är nog hoppklar till nästa träning, Jag satt upp och kände lite och det kändes bra,  han trampade på bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0