Hubbe !

Jag ska få rida in Hubbe :) Kommer bli en mycket rolig upplevelse har gjort grejer omkring unghästar och haft unghäst (ponny) men aldrig ridit in .. Julle var lite för liten för mej men annars så! jag gjorde ju mycket jobb förutom ridningen, men nu i allafall så ska Hubbe ridas in och det blir jag som får göra det ! Får till och med betalt om jag vill men sa att vi sparar dom pengarna till träning för oss om vi kommer så långt innan jag drar. Men en känsla säger mej att om jag förälskar mej i hästen kommer det bli svårt att åka :s men i allafall så känns det så himmla kul att nån vill att jag ska rida in deras häst känns som man endå är lite "bra" Och Hubbe är ju en fint stammat halvblod ! Har som sagts förut redan suttit på han engång och tagit två varv runt banan så i morgon blir det en lite skritt tur med Gloria ner till sjön få se hur det går ! Men jag tror Hubbe kommer älska det, ingen ide att sitta och rida varv på banan då kommer han lessna ur snart!

berättar mer i morgon :)

Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0