Dan för dan

I morgon fyller jag 20 år !
I morgon fyller jag 20 år !
Mahaaaa


Det ä så galet fint väder att det egentligen borde vara förbjudet att vara inne MEN jag är påväg att bli sjuk :S dan för min stora dag lix. Inte bra så jag ska inte ut i solen och låta bakterierna fröjdas nej nej.. Sitter här nu ska ta  tag i köket om en stund sen äta mumsig mat som syster ska göra sen blir det Stallet och rida Nortis en snabbis få se om han är lika duktig idag och Usch vad mager han har blivit tappade säkert 50-60kg under spik och kolik tiden :( Men vi kommer tillbaka ! Hoppbanorna nästa eller hur?! 

Fick mina super söta rosettörhängen och rosetthårspänne idag också :) Dock har det blivit fel men när jag läste meljen så fattar jag att det lätt kunde bli så men jag tror och hoppas vi löser det :) 


Hejsvejs  

Kommentarer
Postat av: jenny

hej babu. man kan inte missa att du fyller år iaf ;)

2008-05-09 @ 18:02:24
Postat av: Kerstin

Åh grattis i förskott :)

2008-05-09 @ 21:23:56
URL: http://kerstinen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0