Välkommen tillbaka

Vad vore livet utan mej? Inga galna upptåg- många oförblivna kontakter- inga stora tårar - Nej fan ni skulle inte klara er utan mej jag är en stor länk mellan er alla och egentligen är jag fan inte stolt över det för utan mina länkar skulle inte heller mina tårar rinna lika mycket ibland.

Peace and Love var underbart bra och jag vill bara tillbaka, vissa delar var lik ett skärsår och andra var rosen röda stunder. men Livet är inte alltid 100% så Jag vill bara Tillbaka.. Sitta och sjungab Moder jord med världens sämsta röst. Vakna med solen i ögonen och ett hemskt hår. Ha massa vänner som man verkligen tycker om omkring sig.. Det vill jag ha på repet resten av livet. Inte Mora igen men förblindad och idiotiska upptåg. Inte andras blickar om utbytts bakom min rygg, inte vänskaper som sätts på prov hela tiden. Inte kärlek som bara är lek. Jag vill Ha Peace And Love. Inte Det här.


Pernilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0