Terror

Idag är en sån där jag vill inte kolla mej i spegeln dag! Ska ta en promenad öka på lite lycka så kankse jag kan ta mej en blick sen. Måste fixa mitt rum snart också funkar snart inte att sova i ett annat, men mamma och jag kom på igår att vi ska måla sängen som ska in i mitt rum vit och då måste jag in till stan en sväng och kolla hur jag ska göra med lacken somär på den nu trädfärgade sängen som ska bli vit.. Snacka om snurrigt och ovärt skrivande..

Tog förövrigt lite galopp med bäbisen igår det var kul sa han och bockade ! Mys häst

Hanni Terror Twins bästis är hemma snart igen och i natt bli det nog lite bus hoppas jag på <3

xoxo Pernilla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0