På tal om

Gammla flammor som Jenny kom jag på att tänka på Bumbibjörnarna när hon och Louise pratade om dom i sömnen tillsammans på en innebandy cup för massvis av år sen sånt som man kan skratta åt än idag :)

Eller när jag sov över hos Jenny för också massvis av år sen och jag ligger på 1/4 del och hon på 3/4 delar (typ) och säger i sömnen att jag är stor som ett hus ^^ Det kankse jag var (är) men hon låg där med armar åt alla håll och benen åt andra håll ! Minnesvärda bitar av Pernillasbitar like Joels bitar :)

och på tal om allt så är Care bear dom bästa tillsammans med My little pony ! som jag förövrigt lyckades få en gammal VHS med från tradera i början av året <3





Och hela inlägget är bara för dej Jenny


Pernilla

Kommentarer
Postat av: jenny

oh pörni jag blir rörd till tårar. jag är nog din trognaste bloggläsare:) så det var jag värd höhö. yeah jag vill hälsa på johanna trädgårdsmästavre.. det är så kul tycker jag. får en sån skön bild i huvudet av johanna när hon står i stråhatt och hängselbyx's och nyper av vissna blad:) fan va fett! jag vill med. babyy vi hööörrs. puss

2008-06-07 @ 14:59:57
URL: http://jennyys.blogg.se/
Postat av: jenny

hahaha aaaaaaa jävligt kul att du köpte my little ponny på tradera. så jävla värt:D

2008-06-07 @ 15:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0