Miss Jag Har kommit Till En Slut Punkt!

Kom på en sak i dag av ett telefon samtal jag fick att ! Det är bara tanke av dej som gör mej kär i dej och inte den verkliga människan du är,  för du finns i en fantasi värld i mej medans den verkliga du aldrig kommer bli som i mina tankars dej! Tyvärr är du inte lika bra helt enkelt! 


För övrigt har min telefon gått varm idag pratade en låång stund med Jenny det var mysigt! Hon var ute på en försöka ta sig hem från jobbet promenad ! Tror hon fixade det! Verkade som det var en ganska eller ja Låång väg!

Skulle egentligen spela fotboll ikväll men nej  som vanligt kan man inte lita på ord! - Tänk att det alltid ska vara så :/

Aja nu logga Hannipanni in så jag ska prata lite med henne :9

Kommentarer
Postat av: jenny

Längtar efter att hänga med er Moratöser spela fotboll och bada i siljan. Det hände inte ens 1 gång förra året. SKAMLIGT! Hoppas du har lite tid med mig vecka 25 då har jag semester och tänkt hänga med dig ialla fall:) Jag har köpt en dator nu pillan! JIPPI så vi kan ha liite kontakt iaf. Puss

2008-06-05 @ 11:46:33
URL: http://jennyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0