Glasspärm och 1-0 till mej!

Jag kanske egentligen inte är så jäkla mycket bättre jag heller som sitter inne och beklagar mej över killars galna föhållande till fotboll när jag sitter här och bloggar och tror att jag är så jävla bra! Nej sanningen är väl den att jag är minst lika dum som sitter inne vid en dator när det är 25 grader ute dock är det 40 grader nu så jag är väl dummare? Eller föresten 40 grader är helt galet varmt och man borde inte vara ute för ens hälsa så 1-0 till mej jag får sitta här inne i kylan för ute är det öken!


Här hemma brevid datorn så står det en hylla och i hyllans står det pärmar på en av dom står det glass? vad är det för konstigheter har nån av mina päron ett sjukt förhållande till glass eller ! Jag tycker i allafall att det är mycket mystiskt att ha en pärm som det står glass på ska utforska den lite nu .. Här har ni en mys låt innan ! Madde som gjorde så jag fick upp ögonen för den!




Ting Ting

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0