Fotbolls hateri!

Nu har verkligen en storm av Jenny flygit in !

Fotboll dök upp i hennes blogg och jag skulle svara på inlägget och märkte att det jag var på väg att skiva var som ett inlägg så jag tar det här istället! bla bla..

I allafalla vad är grejen med VM och sen EM är alltid fotboll på sommrarna ALLTID och männen man umgås med ska ALLTID titta på oviktiga matcher som Turkiet vs danmark typ! som inte ens spelar i samma grupp som sverige JO det är ju världens viktigaste grej! Sverige matcherna är väl okej att titta på så det är ni tillåtna ! Värst av allt är att när man tittar så får man inte ställa frågor om varför dom gör som dom gör men själva skriker dom sig hesa när domaren inte gör som dom vill !

Så killar varför är det så himmlans viktigt eller är jag bara dum idiot nu som bara MÅSTE inse att det är eran hobby att sitta inne när det är 25grader varmt ute och kolla på TV?? !



Ting Ting

Kommentarer
Postat av: jessica

Jag har kollat på varje match sen det började, det vill säga 2 om dagen, även fast jag kanske inte sett varje minut av varje! :P så stämpla mig bara fotbollsnörd!

2008-06-13 @ 16:11:04
URL: http://jessicastillalive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0