Tyskland

JaHa ! Då var man hemma igen och tangentbordet känns konstigt :/ Då var ett äventyr med galet mycket bra saker avklarat Berlin,Tyskland ja kalla det vad du vill men jag vill tillbaka jag vill känna våra bohemiska platser igen jag vill prata massa svengelska, jag vill säga hello. Jag vill dansa längs gatorna, sitta på mysiga resturanger hela kvällarna och trycka mat och sprida massa 1 euro omkring mej ovetande om att jag slänger flera hundra kronor åt helvet när jag ger bort dom till små söta tyska tjejer eller köper massa öl. Parkhäng sankar jag också! vin flaskor som krossas. Klubbar som är skitdåliga m.m.m. Jag saknar Tyskland efter att ha precis kommit hem!

Men nu är jag här bland trol och skog igen, påmin mej att inte blicka så mycket bakåt! För i sep-okt väntar solresa sen så är USA på tur under ett helt fucking år! 
Jag är ung !

Pernilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0