Summer in hell

"Jag vill aldrig mer ha sommar"

Orden jag sa igår stämmer nästa men bara nästan jag älskar värmen men hatar att det alltid är samma visa alla år samma människor samma onda anningar samma falska hopp, bristande vänskaper, bråk och dramatik.. Jag vill inte ha det precis som ni, men det är inte införstått. Det var bra ett tag! Det var det verkligen en sommar för ca 2 år sen sen sprack allt igen! Välkommen in helvetet på jorden åk till Ryssa! Jag hatar att jag älskar det!


Jobb dagarna har börjat ganska chilleridill jobbigt att man inte är ledig på kvällarna dock men annars är det skoj:)
på Fredag kräftskiva jag och johanna om vi hittar kräftor och Tävling med Nortis också kvälls tävling:) . Lördag följa Julia och sen jobba eller? annars utgång men jag vet inte om jag orkar för det blir alltid bara skit ! Eller inte alltid men när fel människor samlas och känslor blandas då är det skit!

Vi får se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0