stockholm = skithåla

Usch vsd jag hatar denna stad man bli ju som en stressad åsna bland massa ocoola människor !!
Man kan om man har otur möta en jävligt egotrippad kändis som tror att hon/han är sååå mycket bättre än alla andra och bara plöjer förbi en  i hennes/hans trodda makt!


Nej men om  jag ska vara helt ärlig så är det ganska chill att vara från hålan Mora och istället komma till sthlm för ett tag dock är det den här gången bara mellan landning eftersom berlin är stoppet på denna utflykt . hemma igen på tisdag natt (min systers fördelsdag som jag därmed missar) 22 år! men jag är hemma till onsdagen!

Ting Ting

Vänner gör inget jag inte skulle ha gjort mot er!

Per(nilla)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0