Plattfall

Det är ganska konstigt att jag mår så bra som jag gör just nu är det kanske för jag verkligen förtjänar denna lycka efter dagens arbetspass men då måste jag tillägga att jobbet var också som en dans på rosor totts att disken var skyhög och kockarna var lata jag började 07.00 och slutade 16.30 och hela dagen var as mycket göra dittan och dattan men fansen vad glad jag är!

I morgon ska jag göra samma sak och även fast benen värker en anning och jag och mamma har lagt i båt fan som inte ville starta och såg mej själv paddla båten en timme i motvind till rätt ställe:/ Nu pratar vi inte om en eka hörrni utan en stor båt med en fet motor på.. efter ca 20 minuters paddladen och ca 20 meter åt rätt håll fick vi i allafall igång båten.. Tjioo Lycka är det!

Nu ska jag äta Good mat sen hämta zacha i rättvik och sen blir det natten igen jobba i morgon? nja ska nog kolla med lisa i allafall .. Behöver ju packa!

Fredag styr jag kosan mot BERLIIIIN med Jennyplutt..Kan det bli bättre


Ting TING


Kommentarer
Postat av: jenny

hihi aah ja har du sett att jag länkat dig nu då din lilla fjärt.

2008-07-10 @ 11:29:27
URL: http://jennyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0