Du jag och vännen

Idag är det 31 juli tiden rullar fort framåt hela tiden och dagarma bara går och går . Idag är det Torsdag den 31 juli 2008 idag ja!

Som sagt så var det utgång igår utan blödiga sms och bittra sidor. När du inte är där så glömmer jag dej ibland, jag vet inte om jag gillar det eller inte! Jag vet bara att det är skönt att inte vara galen för stunden. Jag vet inte om jag någonsin kommer glömma vissa saker om jag kommer kunna sova utan hemska bilder. En dag så vet jag att jag har gått min väg en väg som du aldrig kommer få vara med på. En dag kommer jag ha en framtid utan dej.

Det som skrämmer mej i livet (på tal om nått annat) är att tappa mina vänner som jag verkligen verkligen Älskar så högt att glid ifrån er är likt med döden !

Det som gör mej lycklig är att jag och Hanni SKA om jag så ska betala allt själv hennes och min resa så SKA vi åka till Malta i 3 veckor i sep :)

Pernilla

Kommentarer
Postat av: jenny

hallo shithead. blir irriterad på dig när du låter så mycket av din energi gå till spillo på en idiot som inte uppskattar dig. men det vet du ju jag har ju skällt på dig många gånger... jag saknar er så förbannat mycket dig och jhänna ni är som två irriterande flugor som surrar runt runt runt mig och det är många gånger jag bara velat slå ihjäl er men innerst inne så jaoo du vet. dålig på att dölja känslor ja.. men hörru kom till stockholm så ska vi leka rövare i sann 14anda. kiss kiss byee byee

2008-07-31 @ 19:53:16
URL: http://jennyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0