veckan som gick

I veckan (förra) hände lite nya saker :)

Började jobba på Donken gick bra tycker jag.. Kommer nog trivas (förhoppningsvis). Jobbar jag med Maria kommer jag ha mycket skoj..
Tränade Stor Nortis i veckan också. Två gånger tisdag och torsdag sen red jag lite lättpå onsdagen.. Gick super i Tisdags hoppade skit bra men i Torsdags var han inte lika pepp.. Men han är ju verkligen inte van att gå 2 hopp lektioner så nära inpå varandra.. För er som kan lite hästar kan man nog säga att de var två markarbetes hoppningar. Men i allafall i Torsdags droga han på en tvär nit och hoppade åt sidan så jag flög av lanade dock på fötterna och ingen större skada skedd. Hoppade upp igen sen gick han bättre men var lite surig.. 

I Lördags var de utgång också åkte upp till Donken för att möta maria, skulle hem till henne och käka och dricka vin (vinet märket jag först när jag kom dit att jag skulle dricka :)) Super trevligt hade jag verkligen. Sen när klockan var 12 drog vi till wasa. Maria fick nog lite för mycket i sig, men hon hade å andra sidan jobbat hela dagen menmen.. Hon åkte hem vid ett snåret .. var kvar med Sandra och röjde sista timmen . sen tittade vi på lite bråk innan vi begav oss hemåt..  En mycket mycket trevlig kväll och så jäklans skönt med nya fräsch människor.. De gillar jag!! Hoppas på fler upptåg.. De var nog allt för mej just nu. 

Over and out 
Pernilla  


Kommentarer
Postat av: T

var bara tvyngen att kommentera: Du skriver bra tycker jag! :)

2008-02-11 @ 16:25:45
URL: http://Royalblue.blogg.se
Postat av: weronica

hoppas du får en bra dag! :)

2008-02-11 @ 16:28:44
URL: http://hedvaalls.blogg.se
Postat av: maria

Ja, vi hittade nga bra alternativ, vi får ses ngn dag och disktutera tkr jag :)

Haha, liiite för mkt blev det nog för mig, men vi hade ju trevligt iaf :P
Jobbat ngt mer på Mc D? Kom nyss hem från ett 9-timmarspass och ska jobba hela helgen sen, herregud vad man sliter!

2008-02-15 @ 19:58:36
URL: http://amarialarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0