OTH

Bästa serien ever ! Lika så Gossip som är i tjafs där i USA och vill inte släppa serierna.. Jag vill så bara se säsong 2 nu menmen och JA jag vet de är olagligt ska sluta nu.. :)

Idag har jag varit lite lat känner jag tog en promis i morse och sen hoppade jag lite hopprep. Har fått nån kärlek till hopprep just nu vädligt givande vet inte om jag bränner så mycket men jobbigt är det i allafall hopp hopp..

Måste verkligen färga håret uschusch..

Vill ha sommar nu..

Jag har världens tråkigaste blogg.- Jo jag vet...

Kan ge er en bild i allafall
 

Världens bästa Poppisar saknar dom lite :(
Då hade man i allafall nått viktigt att göra varje dag 365dagar om året..
å nu? jag tjatar om mitt hår- vilket liv ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0