Nytt rum :)

Jag har en sjukdom, tror den är obotlig, funderar om den är seriös. Men behov är det!
Jag måste med jämna mellan rum möblera om mitt rum göra nått nytt  ex ändra plats på sängen.
Kan ju vara så att jag har ett undermedvetet heminredningsintresse.. Eller föresten så jag det inte undermedvetet men i allafall så är jag lika nöjd varje gång och lika onöjd varje gång efter ca 1 månad då sker en omvandling, inte så att jag byter tapeter och härjar 1 en gång i månaden. Men hade jag fått så Ja visst.. Just nu är mitt rum as nice :) Sängen är mitt punkten, lätt att bädda med mera .. Men vänta bara om en månad står den inte på samma ställe ..

Jag är sjuk bota mej?!

Sen kan väl nån köpa lite hårfärg så jag slipper ha utväxt..

TING TING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0