Måndag

Det finns vissa som skriver riktigt intressanta och bra bloggar och trotts att de blir en mycket lång text så funkar det, sen finns de dom som skriver tusen rader om ingenting och man blir lite smått irriterad, jag kan tänka mej att jag är en av dom om jag skulle skiva massa. (det sist nämnda alltså)..

Men i allafall så vill jag ha pengar och sommar nu, massa upptåg vill jag på.. Peace and Love är fruktansvärt lockade, Sen utlandet.. Gotland skulle inte vara helt fel. över midsommar kanske?! Mycket mycket jag vill göra.

Och Ja Nu lever vi Vänner låt marken under oss bli märkt :)

Pernilla


Kommentarer
Postat av: maria

Är också lite sugen på Peace & Love. Vi får helt enkelt träffas och diskutera. Jobbar tyvärr både onsdag och torsdag men på fredag då?

Kramar

2008-02-18 @ 18:13:57
URL: http://amarialarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0