Helg :)

Detta är en bra helg :)
Varit på Hopptävlingar hela dagen, träffat Piggis och alla andra !
Madde och Sanna Vann varsin lätt B Kategori D / C (vet att många för står nada nu menmen) .
De var duktiga i allafall Grattis.. Anna var också Duktig med Novis även fast de kanske inte gick hela vägen. Men snart gör det säkerligen det. Piggis och Emma börjar verkligen rida ihop sig och i morgon blir det lätt A (110cm) för dom. Laddar inför Elit allsvenskan som de ska rida i vår :) är verkligen skit stolt över Piggis och inte minst Emma :) Sen Jossan och Timoty?! Gick de också super bra för! 3 a i lättCn JA många ponnisar var duktiga idag blir nog början på ett Super bra tävlings år för er alla:)

Annars har jag mest härjat runt, jobbade igår 8 timmar bara sparng iväg eller om jag ska vara ärlig så var jag ganska matt där ett tag men Emma gjorde en kaffe latte med massa mjölk och fick igång mej sista timmarna..
Laddar nu för fullt för att orka nästa vecka då Vasaloppet dra igång. Jobb Jobb och Jobb.. Mej kommer ni inte ses försöka ta mej in på tältet eller hänga på wasa detta vasalopp inte.. Nej därimot kommer jag troligen härja omkring på Mora Hotell med disk och annat gott :) Vet inte om jag ska gårta eller skratta.. Bäst är nog att inte tänka på de och bara se framåt då lönen kommer sen:) mumma! En kväll dock ska jag bege mej till Lola för att sen åka till sälen och följa med hennes pappa när han slåss i skidspåren med andra tokar som ger sig in på att åka 9 mil Skidor............ Galet! Men sen är det tillbaka till Mora och Jobba.. Men då blir det sista kvällen Gissa om jag kommer vara glad Måndagen när allt är över?? Bara gissa!

Allt så länge mer uppdatering när fingrarna rör sig på tagenterna nästa gång..

Bye Bye
Pernilla


Kommentarer
Postat av: jenny

du är en skitunge

2008-02-17 @ 13:52:24
Postat av: weronica

svar; jo det gillar jag också! :) tack så mkt, hoppas helgen har varit bra :)

2008-02-17 @ 15:36:08
URL: http://hedvaalls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0