Fredag

Jag har en klump i magen, men jag har gjort det jag måste göra. Det funkar inte- Jag tar inte sånna förhållanden.. Mot Mora Hotell snart bästa stället ever. Men såklart alla kankse inte tycker de men just nu passar det mej som handen i hansken. måste bara hitta bättre till Maria också eller hur? .. Jag skickade Smset fegt kanske men vadfan. dumma ställe.. Som sagt, men satt och kollade lite på platsbanken nu börjar sommar jobben komma så. och eftersom ajg ska härifrån i höst så spelar det ingen större roll. Jo eftersom jag inte palla de ena men i allafall.

Jobba ikväll i morgon dag sen  till Lolis de hämtar mej och på söndag ska vi hjälpa hennes pappi när han kör vasaloppet. Sen kväll igen sen ledig?. Eller inte. Irriterad !


Kommentarer
Postat av: maria

Vad bra, du skcikade alltså sms:et? Fick du ngt svar?

Ja, jag MÅSTE hitta annat ställe jag emd, står fan inte ut längre!

Till veckan blir det iaf reseplanering, längtar!

2008-03-02 @ 12:08:25
URL: http://amarialarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0