Ping Ping Pong

Det är mys och snart åker jag och Hanni på lite äventyr:) Bra uppladdning för USA som kommer senare förhoppningsvis !
Jobbat hela veckan och allting har varit ganska kasst även fast jag inte vill det. Kommer på mej att älta saker i huvudet och slutar ganska strax därefter Men jag får ibland bara av små händelser som egentligen bara är tillfälligheter ont i magen och ett fruktansvärt ont hjärta och sånt känns det som jag inte kan göra så mycket åt. Men sånt är väl livet !

Malta i allafall känns bra :)
Packlista har på börjats men egentligen behöver den nog inte vara så stor för jag förutsätter att Robin har tvättmaskin ?!
Varför skulle han inte lix ?! Men i allafall så blir det ju en del för jag är ju verkligen ingen mäster packare. Dessutom vill vill vill jag har en snyggve väska men pengarna ska nog läggas på bättre saker ! Kanske hittar en där nere en fake liten(stor)väska som sitter som gjutet till mej. Vem vet!?

Det är nu allt börjar känns det som efter ett år av lathet :)
Det är bra snart så kanske allt bara blir minnen
Det enda jag ångar hittills är att jag ens träffade dej!

Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0