I morgon bär det av :)

Jag packar och packar men väskan vill inte väga under 15kg . Men så nu har jag bestämt mej jag tar en backpacker väska och helt plötsligt efter att jag dessutom lagt ner skorna i check in väskan och inte i handbagaget så väger skiten endast 13,7 Kg Yes nu kan jag trycka ner lite till i den väskan great ! Måster packarn här eller vadÅ? när jag reser hem kommer jag ha en tinny väska för jag tror inte att jag kommer ha fett med pengar för nå tunga inköp så ! Robins godis väger 3kg galet! Men nu är allting löst och jag får lite mer träning när väskan ska bäras :P

Nu ska jag trycka ner lite till 15kg precis ska det väga varför spara lix :P

Hejsvejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0