God Morgon

Har nyss morgontränat lite och sitter och funderar varför man inte gör det varje morgon himmlas skönt :)
Lyssnar på mys musik ska snart hoppa ner till soffan titta på nått boring morgon program med en kopp Te och magen kurrar trotts att jag käkade frukost för 11/2 timme sen men lite te ska nog hjälpa annars stoppar jag i mej en banana !

Få se om jag jobbar idag borde åka in till Klubben och vara med på styrelsemötet missat massa sånna nu och viktiga frågor som jag vill lägga mej i pratas det om :)
ANNA Eller LISA??


I allafall så är jag ledig på Lördag Hur bra är inte det? Stockholm hela helgen då MYS <3

Kiss Kiss
Pernilla

Kommentarer
Postat av: jenny

hej svikare. varför ska du till sthlm och mysa utan att berätta det för mig? och vem ska du mysa med? bajs

2008-08-05 @ 13:08:31
URL: http://jennyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0