Dagens ord

År och Dar sen sist nästan !

Helgen var bra jobb och utgång fylla utan svineri utan sms och bråk..
Allt börjar rinna av igen, vet inte vad det slutar i allafall för så många gånger förr har jag gått flera rutor framåt men alltid har jag ramlat ner igen på den första men nångång kommer jag väl ur . Blir påmind bara av vad som har skett och vad som sårat mej mest av allt eller vilka som sårat mej mest av allt.. För ofta i drömmar och i verkligheten som att jag förtjänar det kommer det fram det kanske jag gör ?!

Nej om sanningen ska fram så gör jag inte det!

Malta snart i allafall ska bli skönt, dock har jag ångest över Johannas pengar .. Borde inte men jag vill verkligen att vi ska göra saker ! Kanske ska tänka på mina egna istället men eftersom jag får lön den 25 så hinner inte jag spändera så mycket!

Tjaiioo


Kommentarer
Postat av: theres

min pojkvän som heter Felix, jag brukar vissla på honom xD hahah!

2008-08-19 @ 13:24:01
URL: http://theresakesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0