Onda spikar

Jag missade massa igår jag vet, men Nortis fick in en spik i hoven så jag och fia gipsade han och slängde oss i bilen för att åka till Borlänge där Nino mötte upp oss halv nio på kvällen, eller ja vi hämtade han hemma hos han för att sen åka till kliniken. Farligt det där med spikar. Handlar om mm för att inte skada någonting som leder till operation :S . Ja Nortis blir i bästa fall ridbar igen inom någar veckor och i värsta fall dröjer de månader.. Där sprack våran tävlingsäsong :( Och han som hade börjat gå så jävla bra ! Tröök Tröök Men men huvudsaken är att han blir frisk!

Ska ringa Vicky idag och kolla hur man gör med lektionerna som vi ska ha en gång i veckan fram till maj/juni. Blir asbitter om jag ska betala 130kr i veckan för lektioner jag inte får.. menmen..Ska nog kunna klura ut nått.

Ska fixa 2xsnyggis idag med :)

Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0