Gårdagens snygging..

Idag får det bli en otippad snyggis.. tankarna snurrar för fullt för jag har inte bestämt mej än ..
Ska plocka nån som man inte tänker på i första taget!! hum..


Först fick vi lära känna han i Laguna Beach !I
one tree hill spelade han Chase Adams
Sen fick vi se han i filmen Normal Adolescent Behavior
Och under 2008 spelar han med i filmen Tinslestars

Jag pratar såklart om =Stephen Colletti
7 February 1986, Newport Beach, California, USA
Okej det var kanske inte en helt okänd söt grabb men.

Detta skrev jag igår men det gick inte att få det utlagt .. Bajs blogg.se men dom håller på att göra om så jag får väl ha lite överseende..
 
                                     

Jag minns han som snyggare. Men jag kan då verkligen inte säga att jag tycker han är ful..
Lite sweet sådär :)

Pernilla


Kommentarer
Postat av: Sofia

han fyller OCKSÅ på samma dag som mig. vafaan!? sick

2008-12-30 @ 10:05:06
URL: http://slippers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0