Träningsverk dagen till ära !

Idag gör det så förbaskat ont i benen träningsverk på hög nivå men sånt gillar man, då vet man att man tränat bra på nå vis. Tog mej en promenad till Kung gösta från stan vilket var skönt där träffade jag på den nya chefen som var mycket trevligt och han kändes som en ny fläkt. Hoppas verkligen att hela Mora får  känna hans glöd för nya aktiveteter.. Me Like.. Har dessutom mitt i allt ridit Northon idag och den busen kastade av mej ute i skogen, tror han blev rädd för en älg eller nått, fick leta lite efter en stubbe för att kunna komma upp igen, men vad fan sånt är livet. Fattar bara inte att jag aldrig skadar mej men ont gjorde de för att flyga av en stor häst och ha träningsverk på köpet är inte de skönaste men som sagt vad fan..

Nu ska jag göra mej middag

Over and out
Pernilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0