Orka från 11 aug

Orka vara du som lever där med högt huvud varje dag som inte känner smärta som alltid har ett sliverfat framför dig,Orka vara du som lever som att du är mitten av världen och allt är runt om dig, Orka vara den som alltid är lycklig, Orka alltid ha ett leende på sina läppar, Orka ha vänner som inte finns där, Orka se ner på de som är svaga, Orka att aldrig ha en dålig dag, tillåt mej få vara jävligt bitter ibland. Att  få vara näsvis och inte alltid vara glad. Det gör mej inte till en dålig människa, tillåt mej ha känslor. Jag andas också denna luft. Låt mej gråta, låt mej skratta, sörja! Vill du inte finnas där gå din väg bort från mej och kom aldrig tillbaka för vänner är vänner..


Låsas inte att allt är bra nu,för allt är förstört än en gång, man lär sig inte, jag lär mej inte. Jag lurars in och ska sluta med de, Varje gång säger jag aldrig mer inte igen släpp de men så är de där igen där när livslusten känns som bäst. Sen rätt ner .. Ner till ett svart hål. Men låt mej får vara där vänd mej inte ryggen igen för de klarar jag inte av.

Precis som jag inte är en människa som kan gråta som kan vara helt förstörd. Bara för att ni lurar er på mitt liv som är galet fartfyllt vet ni inte vad jag tänker bakom mitt leende .. som ibland är ett påklístrat leende bara för jag vill ha mina vänner där.

Ibland spricker mitt hjärta och allt bara flyger ut tårar slag och allt som jag har samlat mej där inne

Vem står där då? vem förstår då?

Bara för jag gör som jag gör bara för att jag inte orka vara allt

Gör mej inte till en dålig människa!

Jag är inte av stål jag är liksom vem som hellst skör

De är inget konstig de är inget som är fel jag är bara som alla andra med känslor med vilja med ett tänkade sinne med fundringar med rädsla, sorg,kärlek, skratt, tårar, leenden .

De finns fler dagar med lycka de vet vi alla annars skulle jag inte andas denna luft, vem vill andas olycka men låt de dagarna få finnas så jag kan se lyckan bättre så jag kan leva dagarna som är så där himmlans bra som de bästa och låt mej få gråta dagarna som inte känns bra låt de få passera låt dem få finnas utan att jag en dag står där utan vänner, utan någon vid min sida, utan kärlek, utan lycka för då är inte de bra dagarna fler än de dåliga.


Texten passar så bra in precis just nu Igen:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0