Önskar att du var jag!

Och att jag var du. Så vi kunde byta för en dag och bara känna hur det känns att se sig själv på ett annat sätt.
Helgen var galet rolig måste jag säga trots att Ullis var lite för full och inte tog sig in, trots att jag och johanna vaknade i Leksand på morgonen och att klockan inte gick rätt och vi hade misaär på tåget hem med en jobbig grabb som frågade om vi var bakis. Det var ju självklart gick inte att ta miste på.. Men i allafall så var det en bra kväll synd bara att Ullis missade den. Synd att alla missade den och inte var med oss, men då hade inte kvällen varit som den var.. Johanna må vara en bitch men gaa fan vad roligt, sprit vin och ciderna flög över borden och höjdpunkten måste ha varit när vi tassade in på krogen (jag och bossen) och gjorde Rostbiffsmackor. Det var en gång den var i Leksand och den var galet bra.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

meh vadå bitch en bra bitch isf, är ju alltid snäll mot dej eller hur:))

2007-11-04 @ 15:54:32
Postat av: Svar

Ja men de var ju precis så jag menade kvällen hade ju varit mindre lyckad om inte vihade skapat denna dramatik när jag och du åkte ur längeheten.. Och du var ju den som fick mej att sätta igång att vara elak. Men sånt tycker jag om bara de inte skadar mej...

2007-11-06 @ 21:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0