Ingen älskar dej för att du har sumpat dina chanser

Tisdag- ikväll 'är det ugly betty tycker egentligen om programet mycket men suget att titta är på noll, vet inte ens varför. Är därimot hur pepp som hellst på att ta änu en promenad ute, och även fast jag hatar skogen går jag där och bara rullar in mej bland alla dessa tankar! De är som att drömma fast man styr allt och man kan själv bestämma vad det ska handla om Underbart, där finns inga jobbiga stunder där finns de ingen som trampar på en där säger jag precis som mina känslor tycker och alla förstår, gör jag det i verkligenheten känns det som att man inte ens få känna som man känner som att jag inte får vara jag. Jag vet att ni älskar mej men jag känner endå på nått vis att jag inte passar in bland er att jag är den som få ta smällarna. Vet inte varför jag alltid hamnar här på ruta ett igen där jag känner mej nertryckt när jag har berättat att jag tar åt mej varenda ord ni säger.......


Kommentarer
Postat av: Emelie-Marguerite

Uscg för skogen , finns ju björnar ^^ :P

2007-10-23 @ 15:22:39
URL: http://www.realemelie.blogg.se
Postat av: Svar till Emelie-Marguerite

Men eller hur :)

2007-10-25 @ 22:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0